Mirsk 2011.08.10
o zamówieniu na roboty budowlane - wartości poniżej 4.845.000 EURO
GMINA MIRSK, 59-630 Mirsk, Pl. Wolności 39
tel. 0756470440, fax: 075 6470469, www.mirsk.pl e:mail: gmina@mirsk.pl
ogłasza przetarg nieograniczony na:
1.Nazwa zadania: „Remont dróg wewnętrznych w Brzezińcu w ramach likwidacji szkód powodziowych 2010”.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
45.00.00.00 -7 45.23.32.20 -7,
2.Określenie przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu 3 odcinków dróg wewnętrznych na terenie sołectwa Brzeziniec w granicach działek 126/1, 197/2 i 127 o długości 112+275 + 300 m = 687 m (szerokość nawierzchni dróg 2,50 m) w zakresie wykonania nawierzchni bitumicznej gr. 7 cm(4+3). wyrównanie i wzmocnienie poboczy oraz odtworzenie odwodnienia.
Technologia wykonania remontu i zakres robót została określona w przedmiarze robót oraz Specyfikacji Technicznej.
3.Wymagany termin wykonania do 28.10.2011r.
4.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4 Ustawy.
5.Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) można pobrać ze strony internetowej http//bip.mirsk.pl Biuletyn Informacji Publicznej) lub zakupić w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 10. Cena specyfikacji 5 zł.
6.Osobą uprawnioną do kontaktów z oferentami jest:
Andrzej DOMIN – Inspektor ds.drogownictwa w poniedziałki w godz. 800 – 1600 oraz od wtorku do piątku 730 – 1530 tel. 0756470458, e-mail : domin@mirsk.pl
7.Oferty w zamkniętych kopertach z napisem „Oferta przetargowa na – remont dróg wewnętrznych w Brzezińcu - nie otwierać przed 24.08.2011 godz. 10.15” należy składać w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Mirsk, 59-630 Mirsk, Pl. Wolności 39, pokój nr 1 (sekretariat do dnia 24.08.2011 do godz. 10:00.
8.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty częściowej oraz oferty wariantowej.
9.Wadium przetargowe – zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przetargowego.
10.Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2) posiadania wiedzy i doświadczenia,
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
5) nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, na podstawie art.24 Ustawy.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentach zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
10.1.W zakresie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, w tym:
a) oświadczenie z art.22 i 24 Pzp,
b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art.24 ust.1 pkt.2 ustawy,
c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
10.2.W zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonanie podobnych zamówień w okres ostatnich 5 lat łącznie z referencjami . Wykonawca powinien wykazać wykonaniem minimum 1 odcinka drogi o nawierzchni bitumicznej o długości nie mniejszej jak 300 m. Do wykazu robót wykonawcy powinni dostarczyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót. takie jak – referencje , protokoły odbioru itp.
Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów, w tym:
a) wykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
10.3.W zakresie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wymagane jest:
dysponowanie przez wykonawcę sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia sprzętu, narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca.
Przy składaniu oferty wymagane jest dysponowaniem, co najmniej:
- 1szt. samochodu samowyładowczego o ładowności minimum 5 – 10 ton
- 1 szt. samochodem towarowo – osobowym o ładowności 3,5 t,
- 1 szt. walec drogowy stalowy 8 ton,
- 1 szt. walec drogowy wibracyjny 5,0 t
- 1 szt. układarka mas bitumicznych
- 1 szt. piła do nawierzchni,
- 1 szt. ubijarka tzw.”stopa”
- 1 szt. młot spalinowy lub pneumatyczny
- 1 szt. koparko ładowarka o pojemności łyżki min.025m3
- 1 szt. skraplarka do bitumu
Wykonawca może polegać na potencjale technicznym należącym do podwykonawcy, załączając do oferty pisemne zobowiązanie (podwykonawcy) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunków szczegółowych w podanym zakresie, nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów, w tym:
a) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami,
b) pisemne zobowiązanie podwykonawcy do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu (jeżeli dotyczy),
1) dysponowanie przez wykonawcę osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia Wykaz wszystkich osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakres wykonywanych przez nich czynności. W wykazie wszystkich osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia wymagane jest dodatkowo wykazanie 1 osoby posiadającej uprawnienia do kierowania robotami drogowymi ( łącznie z kopią uprawnień i zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa), oraz wykazanie minimum 1 osoby posiadającej uprawnienia na walce drogowe,
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia należących do podwykonawcy, załączając do oferty pisemne zobowiązanie (podwykonawcy) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów, w tym:
a) wykaz wszystkich osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
b) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia,
c) pisemne zobowiązanie podwykonawcy do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy).
10.4.W zakresie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie oświadczenia z art.22 i 24 Pzp. Ponadto wykonawca powinien przedstawić opłacona polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie.
10.5.W zakresie warunku nie podlegania wykluczeniu z Postępowania, na podstawie art.24 Ustawy ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie oświadczenia z art.22 i 24 Pzp.
11.Otwarcie ofert nastąpi dnia 24.08.2011r o godz.1015 w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 12 (sala posiedzeń).
12.Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
13.Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: cena ryczałtowa – 100 %
14.Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej dla dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej.
15.Zamawiający nie przewiduje zawierania umowy ramowej.
16.Zamawiający nie przewiduje ustanawiania dynamicznego systemu zakupów.
17.Ogłoszenie opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 239860-2011 z dnia 10 sierpnia 2011r.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Mirsk