Przetargi - archiwum

Udzielenie kredytu złotówkowego, długoterminowego na finansowanie i refinansowanie zadań inwestycyjnych Gminy Mirsk w 2011r.

O G Ł O S Z E N I E

 o zamówieniu na usługę o wartości poniżej 193.000,00 EURO

 

GMINA MIRSK,  59-630 Mirsk,  Plac Wolności 39

   tel. 75 6470440, fax: 75 6470469,  http://bip.mirsk.pl e:mail: gmina@mirsk.pl

 

ogłasza przetarg nieograniczony na:

 

1. Nazwa zadania:

Udzielenie kredytu złotówkowego, długoterminowego na finansowanie i refinansowanie  zadań inwestycyjnych Gminy Mirsk w 2011r.

 

Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

  

Usługi  udzielania kredytu – kod:  66.11.30.00 – 5

  

2. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest: Udzielenie kredytu złotówkowego, długoterminowego na finansowanie i refinansowanie  zadań inwestycyjnych Gminy Mirsk w 2011r. na poniższych warunkach:

  

a) Wysokość kredytu została określona i zapisana w Uchwale nr VIII/47/11 Rady Miejskiej Gminy Mirsk z dnia 27.05.2011r. w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego,

  

b) Oprocentowanie kredytu będzie liczone w oparciu o stawkę WIBOR 3M z dnia 31.08.2011r. jako stawkę bazową powiększoną o oferowaną marżę banku,

  

c) Do w/w stawki WIBOR 3M doliczona zostanie marża banku, niezmienna przez cały okres spłaty kredytu.

  

d) Spłata kredytu inwestycyjnego wraz z odsetkami następować będzie w ratach kwartalnych w okresie 10 lat, licząc od 2014r. do 2023r.

  

e) Odsetki w okresie karencji w spłacie rat kapitałowych będą płacone w okresach kwartalnych,

  

f) Prowizja od udzielonego kredytu, naliczona przez Wykonawcę płatna będzie jednorazowo w terminie do 30 dni od daty podpisania umowy, nie większa niż 1%  kwoty kredytu.

 

g) Naliczane odsetki z tytułu udzielenia kredytu nie będą kapitalizowane.

 

h) Zamawiający nie dopuszcza innych opłat i prowizji bankowych niż wymienione w SIWZ   

 

3. Termin realizacji zamówienia:

 

Kredyt w wysokości 1.449.000,00 zł będzie udostępniany w terminie do 20.12.2011r.  w następujących transzach:

 

a) 1.000.000,00 zł.

 

b)   449.000,00 zł.

  

4. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) można pobrać ze strony internetowej http://bip.mirsk.pl  zakładka: Przetargi, lub zakupić w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 15) za odpłatnością w cenie 10 zł. brutto.

 

4.  Osobą uprawnioną do kontaktów z oferentami jest:  

 

W sprawach finansowych i przedmiotu zamówienia : Danuta Kalupa – Skarbnik Gminy Mirsk,

 

tel. -  75 64 70 449, fax -  75 64 70 469, e-mail: finanse@mirsk.pl, w poniedziałki w godz. 8:00 – 16:00, od wtorku do piątku w godz. 7:30 – 15:30

 

W sprawach procedury przetargowej: Andrzej Muczyński  - Inspektor d/s gospodarki komunalnej i zamówień publicznych, tel. -  75 6470443, fax -  75 6470469, e-mail: muczynski@mirsk.pl, w poniedziałki w godz. 8:00 – 16:00, od wtorku do piątku w godz. 7:30 – 15:30

 

5. Oferty w zamkniętych kopertach z napisem: OFERTA PRZETARGOWA na udzielenie kredytu złotówkowego, długoterminowego na finansowanie i refinansowanie zadań inwestycyjnych Gminy Mirsk w 2011r, nie otwierać przed 24-10-2011r, godz.10:30, należy składać w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Mirsk, 59-630 Mirsk, Pl. Wolności 39, pokój nr 1 (sekretariat) do dnia 24.10.2011r. do godz. 10:00.

 

6.  Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty częściowej lub oferty wariantowej

 

7. Wadium przetargowe w wysokości 20.000,00 zł. należy wpłacić na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

8. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:

 

8.1 W przetargu mogą wziąć udział oferenci nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy  dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z  2010r. nr 113 poz. 759 z późn. zmianami) oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy cytowanej wyżej ustawy oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ)

 

8.2 W niniejszym postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający następujące warunki

a) Posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności bankowej zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2002r. nr 72, poz. 665 z późn. zmianami).

b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.

 

8.3.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy do oferty dołączyć należy:

a) Aktualny odpis z właściwego ze względu na formę prawną rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

b) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowania zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.

 

8.4. Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów dokona oceny spełnienia warunków według formuły „spełnia – nie spełnia”. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.

 

9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 24.10.2011r. o godz.10:30 w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 12 (sala posiedzeń).

 

10. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

 

11. Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: 

cena ofertowa   –  100 %

 

12.  Zamawiający nie przewiduje zawierania umowy ramowej.

 

13. Zamawiający nie przewiduje ustanawiania dynamicznego systemu zakupów przedmiotowej usługi.

 

14. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej dla dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej.

 

15. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  Ustawy PZP.

 

16. Ogłoszenie opublikowane zostało w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 324266-2011 w dniu 07.10.2011r

 

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 07.10.2011r.
Dokument wytworzony przez: Inspektor ds. zamówień publicznych i gospodarki komunalnej
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Andrzej Muczyński
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 07 października 2011 11:01
Dokument wprowadzony do BIP przez: Andrzej Muczyński
Ilość wyświetleń: 1993
31 października 2011 10:57 (Radosław Kuźniar) - Dodanie załącznika [pytania_i_odpowiedzi_3.pdf] do dokumentu.
28 października 2011 13:19 (Radosław Kuźniar) - Dodanie załącznika [pytania_i_odpowiedzi_2.pdf] do dokumentu.
25 października 2011 08:20 (Radosław Kuźniar) - Zmiana kolejności załączników.
Zatrzymaj banner przewijany
Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::