o zamówieniu na usługę - o wartości poniżej 193.000 EURO
GMINA MIRSK, 59-630 Mirsk, pl. Wolności 39
tel. 75 64 70 440, fax: 75 64 70 469, www.mirsk.pl e-mail: gmina@mirsk.pl
ogłasza przetarg nieograniczony na:
1. Nazwa zadania: „Administrowanie targowiskiem miejskim w Mirsku przy ul. Bohaterów znad Nysy”.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
70.33.00.00 -3
2. Określenie przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa administrowania targowiskiem miejskim w Mirsku przy ul. Bohaterów znad Nysy.
3. Termin realizacji zamówienia od 29.10.2011r. do 28.10.2014r.
4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 Ustawy PZP..
5. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) można pobrać ze strony internetowej http://bip.mirsk.pl Biuletyn Informacji Publicznej lub zakupić w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 15.
Cena specyfikacji 10 zł.
6.Osobą uprawnioną do kontaktów z oferentami jest:
Andrzej Muczyński – Inspektor ds. gospodarki komunalnej i zamówień publicznych w poniedziałki w godz. 800 – 1600 oraz od wtorku do piątku 730 – 1530 tel. 75 64 70 443, e-mail: muczynski@mirsk.pl
7. Oferty w zamkniętych kopertach z napisem „Oferta przetargowa na – Administrowanie targowiskiem miejskim w Mirsku przy ul. Bohaterów znad Nysy” należy składać w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Mirsk, 59-630 Mirsk, Pl. Wolności 39, pokój nr 1 (sekretariat) do dnia 20.10.2011 do godz. 10:00.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania oferty częściowej. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej.
9. Wadium przetargowe – 1.500,00 zł.(słownie: jeden tysiąc pięćset 00/100 zł.) .
10. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, na podstawie art.24 Ustawy.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentach zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
10.1. W zakresie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, w tym:
a) oświadczenie z art.22 i 24 Pzp,
b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art.24 ust.1 pkt.2 ustawy,
10.2. W zakresie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie oświadczenia z art.22 i 24 Pzp. Ponadto wykonawca powinien przedstawić opłacona polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie.
10.3. W zakresie warunku nie podlegania wykluczeniu z postępowania, na podstawie art.24 Ustawy ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie oświadczenia z art.22 i 24 Pzp.
10.4 W zakresie warunku dotyczącego Doświadczenia Zawodowego - wymagane jest wykonanie co najmniej jednej usługi administrowania mieniem komunalnym w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, których wykonanie potwierdzane musi być załączonymi referencjami w okresie ostatnich 5 lat łącznie z referencjami.
Do wykazu usług wykonawcy powinni dostarczyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług administrowania mieniem komunalnym takie jak – referencje.
11. Otwarcie ofert nastąpi dnia 20.10.2011r o godz.1030 w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 12 (sala posiedzeń).
12.Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
13. Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: procent brutto od kwoty pobranej opłaty targowej za dany miesiąc – 100 %
14. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej dla dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej.
15. Zamawiający nie przewiduje zawierania umowy ramowej.
16. Zamawiający nie przewiduje ustanawiania dynamicznego systemu zakupów.
17. Ogłoszenie opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 326998-2011 z dnia 10.10.2011r.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Mirsk