Mirsk, dnia: 19.10.2011r.
Znak sprawy: DrG.271.35.2011.3
o zamówieniu na usługę o wartości poniżej 193.000,00 EURO
GMINA MIRSK, 59-630 Mirsk, Plac Wolności 39
tel. 75 6470440, fax: 75 6470469, www.mirsk.pl e:mail: gmina@mirsk.pl
ogłasza przetarg nieograniczony na:
1. Nazwa usługi:
Dostawa maszyn, urządzeń, sprzętu, narzędzi i materiałów
dla oczyszczalni ścieków w Mirsku.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
1.Maszyny i urządzenia do oczyszczania ścieków – kod: 42.00.00.00-6
2.Pompy do oczyszczania ścieków - kod: 42.12.22.20-8
3.Zestawy naprawcze urządzeń oczyszczalni ścieków – kod: 42.12.40.00-4
4.Przyczepa ciągnikowa do wywozu osadu odwodnionego – kod: 16.31.11.00.-9
5.Sprzęt do utrzymania zieleni – kod: 16.31.11.00-9,
6.Sprzęt komputerowy – 30.23.30.00-0
7.Maszyny i urządzenia warsztatowe – 29820000-3
8.Urzadzenia podnośnikowe – kod: 42.41.00.00-3
9.Narzędzia warsztatowe – kod: 44.51.00.00-8
10.Sprzęt AGD – 39.71.32.10-8
11. Materiały dezynfekujące – 24.45.50.00-8
2. Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa maszyn, urządzeń, sprzętu, narzędzi i materiałów dla oczyszczani ścieków w Mirsku w podziale na następujące zadania wynikające z poszczególnych branż:
I. Dmuchawy rotacyjne - agregaty:
- dmuchawa rotacyjna – agregat DR 114 T 6.6 szt. 2
- dmuchawa rotacyjna – agregat DR 101 szt. 2
- olej do dmuchaw rotacyjnych - 10 l
II. Pompa i zestawy naprawcze do pomp FLYGT.
- Pompa DP 3057.181 MT – 1 szt.
- Pompa CP 3102 MT 3102.180 – wirnik( nr.kat.4389000) szt.2 i zestaw naprawczy 2 kpl.
- Pompa CP 3127 HT 3127.180 – wirnik( nr.kat.43891200) szt.2 i zestaw naprawczy 2 kpl.
- Pompa DP 3085 MT 3085.182 – wirnik( nr.kat.5214500) szt.1 i zestaw naprawczy 1 kpl.
- Pompa DP 3057 MT 3057.181 – wirnik( nr.kat.6456401) szt.2 i zestaw naprawczy 2 kpl.
- Pompa CP 3057 HT 3057.181 – obudowa pompy( nr.kat. 5556202) szt.1 i zestaw naprawczy 2 kpl.
- Pompa DP 3068 HT 3068.180 – wirnik( nr.kat. 6450405) szt.1 i zestaw naprawczy 2 kpl.
- Pompa CP 3085 MT 3085.182 – zestaw naprawczy 1 kpl.
- Łańcuchy do pomp(kwasoodporne) – 5 szt.
- regulatory pływakowe dł. Przewodu 10 mb – 20 szt.
III. Zestawy naprawcze do pomp SEPEX.
- Pompa BN 5-6 L( nr seryjny 119838) stojan(stator) - szt.1 wirnik(rotor) 1 szt.
przegub w częściach 1 kpl.
- Pompa BTI 10-12 ( nr seryjny 117090) stojan(stator) - szt. 1 wirnik(rotor) 1 szt. pierścienie uszczelniające 6 szt.
- Pompa MD 025 – 6 L( nr seryjny 1179839) stojan(stator) - szt. 1 wirnik(rotor) 1 szt.
IV. Urządzenia pomiarowo kontrolne.
- Sonda tlenowa pływająca OXY 4100 + przetwornik USC 6000 – 2 kpl.
- Czujnik tlenu OXY 1100 – szt. 4
- elektrozawory typ EV250B 12BD G 12E NCOOO – 4 kpl.
- spektrofotometr DR 3900 z technologią FFID – 1 szt.
- HQ30D – przenośny wieloparametrowy miernik 1-kanałowy do pomiarów ph, tlenu – 1 szt.
V. Urządzenia pomiarowo kontrolne - czujniki
- czujnik do gazów/metan,siarkowodór/ przenośny GAZ-HANTER – 1 szt.
- głowica pomiarowa do czujnika gazów „ALTER” MG-7S - 2 szt.
VI.Urządzenia pomiarowo kontrolne – sonda hydrostatyczna
- sonda hydrostatyczna SG 25 S – 2 szt.
VII.Urządzenia pomiarowo kontrolne – motoreduktory
- motoreduktor TYP SK 3282 AZB – 80S/4 – 1 szt.
- motoreduktor TYP SK 4282 AZB – 90S/4 – 1 szt.
VIII. Urządzenia pomiarowo kontrolne – przepustnica
-PRZEPUSTNICA EBRO Typ Z011A/K1 PN 10 - 2 kpl.
Korpus - GG 25 EPOXY
Uszczelnienie - EPDM
Dysk - AISI 316
Wał - 1.4104
Napęd - elektryczny EBRO Typ E065
400V 50 HZ, IP 67, /N=0,09 Kw/
+ dodatkowe krańcówki
+ nadajnik położenia 4-20 Ma
+ grzałka antykondensacyjna 230 V 50 Hz , 5W
IX. Urządzenia pomiarowo kontrolne – przekaźniki
- przekaźniki RELPOL R2-2112-23-1024-WT – 20 szt.
- przekaźniki RELPOL R 15-2013-23-5230-WT – 20 szt.
X. Urządzenia pomiarowo kontrolne – regulatory, styczniki, kubki.
- regulator mocy biernej MRM -12CS – 1 szt.
- stycznik ID-3 – 3 szt.
- kubki 1,67 kvar/400V – 3 szt.
- kubki 3,33 uF – 9 szt.
XI. Urządzenia transportujące – taśma do prasy.
- taśma do prasy „ANDRITZ” VS GEMINI CEP VS 10,0 – 1 kpl.
- płyn do mycia taśmy – 5 l.
XII. Wentylatory.
- wentylatory WOP 30/40 – BT/6A – szt. 4
XIII. Szczotki czyszczące.
- szczotki czyszczące do kratopiaskownika „FAMET” – 2 szt.2
XIV. Przyczepa do wywozu osadu odwodnionego
- przyczepa kubełkowa o ładowności 5-6 t - szt.1
XV. Sprzęt do utrzymania zieleni
- kosiarka ciągnik szer. robocza 77cm, moc 12,5 kM, pojemność kosza 200 l – 1 szt.
- wykaszarka spalinowa moc min 2,2 kM
(zestaw głowice do noża + głowica do żyłki, ochraniacz słuchu + przyłbica) – 1 kpl.
- przyczepka do ciągnika kosiarki „wywrotka” wymiary 123x90x30cm – 1 szt.
XVI. Sprzęt komputerowy
- komputer osobisty laptop z oprogramowaniem Windows 7,MS Office Basic(Intel Core i3-2,1GHz,3MBcase 2 rdzeniowy, pamięć RAM 4 GB(DDR 3-1333 MHz) pojemność dysku twardego min 500 GB, interfejs dysku twardego Serial ATA 7200 RPM, napęd optyczny DVD+/- RW DL, pamięć karty graficznej 1024 MB, akumulator litowo – jonowy 6 komorowy-czas pracy 295 min, komunikacja - Blutooh, WiFi IEEE 802 11b/g/n, LAN 1 Gbps, interfejsy 2x USB, czytnik kart pamięci SD,MMC, głośniki, wbudowany mikrofon i kamera 0,3 Mpix, przekątna ekranu 17,3 cali, rozdzielczość 1600x900 pikseli, błyszczący + torba na laptop. – 1 szt.
- urządzenie wielofunkcyjne - drukowanie, kopiowanie i skanowanie (3-w-1), drukowanie i kopiowanie z prędkością do 18 str./min, efektywna rozdzielczość wyjściowa do 600 x 600 dpi, maksymalna rozdzielczość (rozszerzona) do 19 200 dpi, 8 MB pamięci RAM, procesor 400 MHz, interfejs Hi-Speed USB 2.0, standardowy podajnik na 150 arkuszy – 1 szt.
XVII. Przekładnie ślimakowe
- przekładnia ślimakowa bezstopniowa typ – NK 005 – 1 szt.
- przekładnia ślimakowa typ NMRV-050 przełożenie 1:50 - 1 szt.
XVIII. Wyciągarki
- wyciągarka elektryczna – udźwig 1,5 t, z hamulcem, bęben do nawijania liny – 2 szt.
- wyciągarka ręczna(trójnóg) – udźwig 200 kg, składana – 1 szt.
XIX. Opaski nierdzewne
- opaski metalowe nierdzewne 25/40 – 40 szt.
- opaski metalowe nierdzewne 40/60 – 80 szt.
- opaski metalowe nierdzewne 80/130 – 50 szt.
XX. Sprzęt AGD.
-pralka automatyczna - o pojemności 6 kg, sterowana elektronicznie, w klasie energetycznej A+, o prędkości wirowania 1400 obr/min, z systemem automatycznego doboru ilości wody oraz z elektronicznym systemem równomiernego rozkładu tkanin w bębnie ABS – 1 szt.
XXI. Wapno hydratyzowane.
- wapno hydratyzowane luzem łącznie z transportem na oczyszczalnię ścieków do Mirsk – 12,0 t.
XXII. Siarczek żelazawy.
- siarczek żelazawy PiX łącznie z transportem na oczyszczalnię ścieków do Mirsk – 3,0 t.
XXIII. Narzędzia warsztatowe.
- zestaw narzędzi warsztatowych zgodnie z wykazem
XXIV. Kubły plastikowe na odpady
- kubły plastikowe na odpady pojemności 120 l – 4 szt.
- kubły plastikowe na odpady pojemności 240 l – 4 szt.
3. Wymagany termin wykonania: do 30 dni od dnia zawarcia umowy.
4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 Ustawy.
5. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) można pobrać ze strony internetowej http//bip.mirsk.pl lub zakupić w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 10. Cena specyfikacji 5,00 zł.
6. Osobą uprawnioną do kontaktów z oferentami jest:
w sprawach proceduralnych Andrzej Domin – Inspektor ds. drogownictwa w poniedziałki w godz. 800 – 1600 oraz od wtorku do piątku 730 – 1530 tel. 75 6470458, e-mail: domin@mirsk.pl
w sprawach przedmiotu zamówienia Czesław Czerwiński– Kierownik oczyszczalni ścieków w Mirsku w godz. 700 – 1500 oraz od poniedziałku do piątku tel. 75 7834247.
7. Oferty w zamkniętych kopertach z napisem „Dostawa sprzetu i urzadzeń dla oczyszczalni ścieków w Mirsku dotyczy ….. części zamówienia” : należy składać w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Mirsk, 59-630 Mirsk, Pl. Wolności 39, pokój nr 1 (sekretariat) do dnia 28.10.2011r. do godz. 10:00.
8. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych – w zakresie realizacji poszczególnych zadań. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej.
9. Wadium przetargowe – Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium przetargowego.
10. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
10.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
b) posiadania wiedzy i doświadczenia,
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
10.2 Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania niniejszego zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu niniejszego zamówienia.
10.3 W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w pkt. IX pakt 1a) SIWZ Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty:
a) oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musi być przedmiotowe oświadczenie złożone (podpisane) przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub oświadczenie złożone (podpisane) łącznie przez każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną.
b) oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2a do SIWZ, o braku podstaw do wykluczenia (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musi być przedmiotowe oświadczenie złożone (podpisane) przez każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną.
c) oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2b do SIWZ, o nie zaleganiu ze składkami ZUS lub KRUS oraz z podatkami na rzecz Urzędu Skarbowego (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musi być przedmiotowe oświadczenie złożone (podpisane) przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub oświadczenie złożone (podpisane) łącznie przez każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną.
10.4 W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w pkt. IX pakt 1b) SIWZ Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty:
a) Wykaz dostaw o podobnym charakterze co przedmiot zamówienia. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ.
Zamawiający wymaga wykonanie w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres działalności jest krótszy za ten okres dostaw wyposażenie w sprzęt sportowy z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (referencji, protokołów odbioru itp.) potwierdzających przez Zamawiających, że dostawy zostały wykonane należycie.
11. Otwarcie ofert nastąpi dnia 28.10.2011r. o godz. 10:30 w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 12 (sala posiedzeń).
12. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
13. Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:
- cena – 100 %
14. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej dla dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej.
15. Zamawiający nie przewiduje zawierania umowy ramowej.
16. Zamawiający nie przewiduje ustanawiania dynamicznego systemu zakupów przedmiotowej usługi.
17. Ogłoszenie zostało umieszczone na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 343470-2011 z dnia 19.10.2011r.
BURMISTZ
Andrzej Jasiński
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Mirsk