Przetargi - archiwum

ZGKiM Mirsk - przetarg nieograniczony na dostawę sukcesywną materiałów budowlanych.

O G Ł O S Z E N I E
 o dostawie materiałów budowlanych  - wartości poniżej 193.000 EURO

 

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Mirsku

ul. Mickiewicza 38, 59-630 Mirsk

tel. 75 78 34 467, fax: 75 78 34 252,  e-mail: zgkim_mirsk@wp.pl

 

ogłasza przetarg nieograniczony na:

 

dostawę sukcesywną materiałów budowlanych

 

Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.00.00.00-2

 

2. Określenie przedmiotu zamówienia:

 Przedmiotem zamówienia jest  dostawa sukcesywna materiałów budowlanch do remontu administrowanych budynków.

 

3. Wymagany termin wykonania  do  31.12.2014r.

 

4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 Ustawy PZP..

 

5. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) można pobrać ze strony internetowej http://bip.mirsk.pl  - Biuletyn Informacji Publicznej)

 

6. Osobą uprawnioną do kontaktów z oferentami jest:

 Jan  Wiśniewski - Kierownik ADM w godz. 700 – 1500 , tel.  75 78 34 252.

 

7. Oferty w zamkniętych kopertach z napisem  "Oferta przetargowa na dostawę materiałów budowlanych".

 

Oferty należy złożyć w terminie do 19.12.2011r. do godziny 10.00 w siedzibie Zakładu Mirsk ul. Mickiewicza 38.

 

 8. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

  

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

1.1.1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

1.1.2. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie

1.1.3. Znajduje się w sytuacji  ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

1.1.4. Wykonawca  dysponuje  punktem sprzedaży materiałów budowlanych  zlokalizowanym na terenie miasta Mirsk.

1.1.5. Nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, na podstawie art.24 Ustawy.

 

Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentach zgodnie z formułą  „spełnia – nie spełnia”.

 

Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

 

9.1. W zakresie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, w tym:

a) oświadczenie z art.22 i 24 Pzp,

b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art.24 ust.1 pkt.2 ustawy,

 

9.2. W zakresie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie oświadczenia z art.22 i 24 Pzp. Ponadto wykonawca powinien  przedstawić opłacona polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca  jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia  ww. warunek mogą spełnić łącznie.

 

9.3. W zakresie warunku nie podlegania wykluczeniu z postępowania, na podstawie art.24 Ustawy ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie oświadczenia z art.22 i 24 Pzp.

 

10. Otwarcie ofert nastąpi dnia 19.12.2011r o godz.1030 w  siedzibie Zamawiającego.

 

11. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

 

12. Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: cena-100%.

 

13. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej dla dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej.

 

14. Zamawiający  nie przewiduje zawierania umowy ramowej.

 

15. Zamawiający nie przewiduje ustanawiania dynamicznego systemu zakupów.

 

16. Ogłoszenie opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 413760-2011 z dnia 07.12.2011r.

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 07 grudnia 2011 11:05
Dokument wprowadzony do BIP przez: Radosław Kuźniar
Ilość wyświetleń: 2090
15 grudnia 2011 13:51 (Radosław Kuźniar) - Dodanie załącznika [zmiana_tresci_siwz.pdf] do dokumentu.
07 grudnia 2011 11:13 (Radosław Kuźniar) - Dodanie załącznika [siwz_z_zalacznikami.pdf] do dokumentu.
07 grudnia 2011 11:05 (Radosław Kuźniar) - Dodanie dokumentu.
Zatrzymaj banner przewijany
Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::