Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Mirsku
ul. Mickiewicza 38, 59-630 Mirsk
tel. 75 78 34 467, fax: 75 78 34 252, e-mail: zgkim_mirsk@wp.pl
ogłasza przetarg nieograniczony na:
dostawę sukcesywną materiałów budowlanych
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.00.00.00-2
2. Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sukcesywna materiałów budowlanch do remontu administrowanych budynków.
3. Wymagany termin wykonania do 31.12.2014r.
4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 Ustawy PZP..
5. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) można pobrać ze strony internetowej http://bip.mirsk.pl - Biuletyn Informacji Publicznej)
6. Osobą uprawnioną do kontaktów z oferentami jest:
Jan Wiśniewski - Kierownik ADM w godz. 700 – 1500 , tel. 75 78 34 252.
7. Oferty w zamkniętych kopertach z napisem "Oferta przetargowa na dostawę materiałów budowlanych".
Oferty należy złożyć w terminie do 19.12.2011r. do godziny 10.00 w siedzibie Zakładu Mirsk ul. Mickiewicza 38.
8. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1.1.1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
1.1.2. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie
1.1.3. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
1.1.4. Wykonawca dysponuje punktem sprzedaży materiałów budowlanych zlokalizowanym na terenie miasta Mirsk.
1.1.5. Nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, na podstawie art.24 Ustawy.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentach zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
9.1. W zakresie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, w tym:
a) oświadczenie z art.22 i 24 Pzp,
b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art.24 ust.1 pkt.2 ustawy,
9.2. W zakresie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie oświadczenia z art.22 i 24 Pzp. Ponadto wykonawca powinien przedstawić opłacona polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie.
9.3. W zakresie warunku nie podlegania wykluczeniu z postępowania, na podstawie art.24 Ustawy ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie oświadczenia z art.22 i 24 Pzp.
10. Otwarcie ofert nastąpi dnia 19.12.2011r o godz.1030 w siedzibie Zamawiającego.
11. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
12. Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: cena-100%.
13. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej dla dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej.
14. Zamawiający nie przewiduje zawierania umowy ramowej.
15. Zamawiający nie przewiduje ustanawiania dynamicznego systemu zakupów.
16. Ogłoszenie opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 413760-2011 z dnia 07.12.2011r.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Mirsk