Przetargi - archiwum

ZAPYTANIE OFERTOWE NA DOSTAWĘ KOMPUTERA STACJONARNEGO DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W MIRSKU W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PT. „NASZE DZIECI” POKL.09.01.02-107/10 .

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

NA DOSTAWĘ KOMPUTERA STACJONARNEGO DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W MIRSKU  W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PT. „NASZE DZIECI” POKL.09.01.02-107/10  

 

W związku z zamiarem zakupu komputera stacjonarnego dla Szkoły Podstawowej w Mirsku  w ramach realizacji projektu pt. „Nasze dzieci” POKL.09.01.02-107/10 Gmina Mirsk, kieruje zapytanie ofertowe.

 

W prowadzonym postępowaniu przetargowym nie ma zastosowania  Ustawa z dnia 29.01.2004r. prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2010r. nr 113, poz. 759 z póź. zm.) na podstawie art. 4 ust.8 w/w ustawy.        

 

Prosimy o złożenie pisemnej oferty która musi zawierać: wypełniony formularz ofertowy(załącznik nr 1) i parafowany projekt umowy (załącznik nr 2) wraz z załącznikiem nr 1 do umowy.

 

Jednocześnie informujemy, że Oferent może składać jedną ofertę na całość dostawy. Szczegółowy opis komputera zawiera załącznik nr 1 do projektu umowy.

 

Oferty będą oceniane wg następującego wzoru:

a) cena oferty – 100 %  

     o p i s    p u n k t a c j i:

  • oferta z najniższą ceną otrzyma – 100 pkt.,
  • pozostałe oceniane będą wg wzoru

     

Cena najniższej oferty brutto

Cena badanej oferty  brutto        X 100 pkt. =….pkt

 

Pisemne oferty należy składać w siedzibie Gminy Mirsk, pokoju nr 1 (sekretariat) w terminie do dnia  15.12.2011r. do godz. 1000  w zamkniętych i opieczętowanych kopertach z napisem:

 

OFERTA NA DOSTAWĘ KOMPUTERA STACJONARNEGO DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W MIRSKU W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PT. „NASZE DZIECI” POKL.09.01.02-107/10   

 

Nie otwierać przed 15.12.2011r godz. 1030

 

Oferty złożone po wyznaczonym terminie w zapytaniu ofertowym będą zwracane bez otwierania Oferentowi. W przypadku złożenia oferty niekompletnej, Gmina Mirsk będzie wzywała Oferenta do uzupełnienia oferty. 

 

Osobą upoważnioną do kontaktów z oferentami oraz wszelkich wyjaśnień udziela:

Andrzej Muczyński - inspektor d/s gospodarki komunalnej i zamówień publicznych, tel. 75 64 70 443, w godz. 730 – 1530

 

Otwarcie ofert nastąpi dnia: 15.12.2011r. o godz. 1030w Urzędzie Miasta i Gminy Mirsk pok. nr 12

 

Załącznikami do zapytania są:

1. Formularz ofertowy

2. Projekt umowy

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 08 grudnia 2011 11:08
Dokument wprowadzony do BIP przez: Radosław Kuźniar
Ilość wyświetleń: 2147
08 grudnia 2011 11:12 (Radosław Kuźniar) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_1_do_umowy__arkusz_wyceny.pdf] do dokumentu.
08 grudnia 2011 11:12 (Radosław Kuźniar) - Dodanie załącznika [wzor_umowy.pdf] do dokumentu.
08 grudnia 2011 11:12 (Radosław Kuźniar) - Dodanie załącznika [formularz_oferty.pdf] do dokumentu.
Zatrzymaj banner przewijany
Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::Witamy na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mirsk::